ფიჭური კავშირგაბმულობის კომპანიის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება

ავტორები

  • ნ. ღიბრაძე ავტორი
  • ე. ხახუტაშვილი ავტორი
  • იზოლდა ყურაშვილი ავტორი

DOI:

https://doi.org/10.52340/23wb6p17

ანოტაცია

სტატიაში  განხილულია  ფიჭური  კავშირგაბმულობის  კომპანიის  განვითარების  სტრატეგია  ტელეკომუნიკაციაში. სატელეკომუნიკაციო ბაზარი წარმოშობს მკაცრ კონკურენციას. კომოპანიის  წარმატებული  ფუნქციონირება  დამოკიდებულია  ახალი  უნიკალური  ტექნოლოგიების  და  მომხმარებელზე  მკაფიო  ორიენტაციაზე,  ასევე  ზრდის  სტრატეგიაზე,  სტაბილურობაზე,  შემცირებებზე.  სტრატეგიის შეფასება ხდება PEST ანალიზით.  ფიჭური კავშირგაბმულობა ჯერ კიდევ მოითხოვს  კვლევას ინოვაციური კუთხით.

წყაროები

ნ. ღიბრაძე, ე. ხახუტაშვილი, ლ. ხუნწარია, ი.ფილიპიდისი - ეკონომიკა და მარკეტინგი. ნაწ. II. ტელეკომუნიკაციის მარკეტინგი. თბილისი, სტუ 212.

Беличко С. В., Оценка стратегии развития предприятия сотовой связи. (сборник научных статьей по экономике. Самара, 2011).

Ричард Л. Дафт., Менеджмент., М., 2007.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2015-10-22

გამოცემა

სექცია

Articles

როგორ უნდა ციტირება

ფიჭური კავშირგაბმულობის კომპანიის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება. (2015). ენერგია, 2(13), 172-175. https://doi.org/10.52340/23wb6p17