ფიჭური კავშირგაბმულობის კომპანიის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება
DOI:
https://doi.org/10.52340/23wb6p17ანოტაცია
სტატიაში განხილულია ფიჭური კავშირგაბმულობის კომპანიის განვითარების სტრატეგია ტელეკომუნიკაციაში. სატელეკომუნიკაციო ბაზარი წარმოშობს მკაცრ კონკურენციას. კომოპანიის წარმატებული ფუნქციონირება დამოკიდებულია ახალი უნიკალური ტექნოლოგიების და მომხმარებელზე მკაფიო ორიენტაციაზე, ასევე ზრდის სტრატეგიაზე, სტაბილურობაზე, შემცირებებზე. სტრატეგიის შეფასება ხდება PEST ანალიზით. ფიჭური კავშირგაბმულობა ჯერ კიდევ მოითხოვს კვლევას ინოვაციური კუთხით.
წყაროები
ნ. ღიბრაძე, ე. ხახუტაშვილი, ლ. ხუნწარია, ი.ფილიპიდისი - ეკონომიკა და მარკეტინგი. ნაწ. II. ტელეკომუნიკაციის მარკეტინგი. თბილისი, სტუ 212.
Беличко С. В., Оценка стратегии развития предприятия сотовой связи. (сборник научных статьей по экономике. Самара, 2011).
Ричард Л. Дафт., Менеджмент., М., 2007.